З 27 по 29 березня у школі “Софія”, пройшов Тиждень експериментального навчання.
Основна мета проведення такого навчання – надати можливість учням, проявити індивідуальність, здібності, знання, уміння і навички. Також наша ціль – навчити учнів командній роботі, вирішувати разом поставлені задачі і цілі.
У експериментальному тижні брали участь учні 1-11 класів. У початковій школі проводились інтегровані уроки, творчі роботи та проєкти, а також було багато ігор, спрямованих на рухову активність. Учні 5-11 класів працювали у групах за окремими списками та розкладом. Кожну групу формували за інтересами учнів. Усього було 6 груп: філологічна; природничо-математична; соціальна (самопізнання); соціальна (спілкування); спортивна + математика; спортивна + англійська мова. Усім учасникам були видані значки різного кольору, з номером відповідної групи.
Учителями була проведена різнопланова робота з учнями. Верзун О.М. досліджувала “ДНК в склянці”, малювала з дітьми карту тіла людини та відбитки, виконувала логічні задачі. Учителі Яценко Ю.О. та Горбікова Н.В., розв’язували математичні задачі на логіку, проводили досліди на тему “Фізичні явища” і загадкову поверхню – лист Мьобіуса, провели гру – ситуацію: “Створюємо власний капітал”. Романовська О.В. та Спільніченко О.П. залучали учнів до спорту і рухливих ігор. Семененко К.П. готувала з учнями: Fun time “Speaking by playing”. Чернова Т.В. провела “Multiple Intelligences Self-Assessment” / Poem “About Me”. Островська Ю.М.– Project “Sophia School”. Притула О.В. провела тест на визначення самооцінки і автопортрету, структуру інтересів та схильностей. Допомагала складати психологічну казку ”Мій внутрішній світ”. Прудько І.П. разом з учнями складала казки/оповідання за сюжетними картинками, діалог та монолог на тему “Якби наші меблі заговорили, то що б вони нам розповіли”. Євтушенко Н.М. провела тренінг “Хто я? Принцип віддзеркалення”, групові ігри “Острів”, “Коридор слави”. Семененко М.Г. провів тестування “Як обрати професію до душі” та “Історико-географічну вікторину.
Учням дуже сподобався такий, нестандартний підхід до навчання. Вони гарно працювали в команді, допомагали один одному. Усі весело, продуктивно і цікаво провели час.